Return on Expectation Measurement
"It's not about what you learn, but about what you use"  (Carl Eidson)
 
   
 
Vorige Volgende
Return on Expectation Measurement

 

Return on Expectation Measurement

Waarom evalueren?
Hoe evalueren?
Inspiratie

 

Voordelen van leren en ontwikkelen

Door mensen leermomenten aan te bieden

  • verwerven zij competenties waarmee zij hun functie nu en in de toekomst beter kunnen uitoefenen.
  • kunnen zij zich persoonlijk ontplooien, waardoor ze ook binnen de organisatie kunnen groeien.
  • zijn ze bereid meer in de onderneming te investeren en langer te blijven.
  • spreken ze positief over de organisatie.
  • ...

De concurrentiekracht van het bedrijf neemt toe, want:

  • scholing tilt medewerkers naar een hoger niveau, waardoor een beter product wordt afgeleverd.
  • scholing motiveert medewerkers waardoor de productiviteit stijgt en het ziekteverzuim daalt.
  • de organisatie moet niet langer een beroep doen op dure externen die over de vereiste competenties beschikken.
  • door te investeren in leeractiviteiten wordt vooruit gelopen op komende veranderingen in de markt en maatschappij.
  • de leercapaciteit van de organisatie neemt toe, waardoor deze kan blijven groeien in een veranderende omgeving.
  • door het positieve imago worden interessante werknemers aangetrokken.

 

Return on Expectation Measurement

 

Home


Home

 

 

Visie


Waarom evalueren?
Hoe evalueren?
Inspiratie

 

 

Over ROEM


Wat doet ROEM
Kenmerken
Rollen
Momenten
Rubrieken
Doelstellingen toevoegen
Vragenlijsten aanmaken
Vragenlijsten bezorgen
Resultaten

 

 

Voorbeelden


Leerdoelen afstemmen
Tevredenheid checken
Verandering meten
Toepassing opvolgen
Leeractiviteit verbeteren
Bijdrage organisatiedoelen
Bijdrage POP

 

 

Community


Partners
Gebruikers
Community of Users
Pers

 

 

Meer info


Registreer
Training & Events
Contact